Post Terbaru

Wednesday, December 19, 2012

Assalamualaikum*dull day

Aku bersedih bukan karena aq perlukanmu,
Bukan juga mahu kau kembali,
Tapi,
Aku sedang belajar tentang bagaimana untuk,
Dengan keterpaksaan ku melepas kau pergi dengan rela hati,
*tk sangka leh wat ayat cenggini.

Aku menunggu mu di tabir yang tersingkap wajah-wajah ceria,
Iaitu di sekolah,
Mereka lah sahabat,
Yang ngerti,
betapa perih hati ini,
Sokongan demi sokongan di lontar,
Namun balasku dengan izin Yang Maha Esa,
Soal hati tidak boleh dipaksa-paksa,
Insan bernama manusia,
Hanya bisa merancang,
Bukannya menentukan,
Lebih-lebih lagi soal jodoh,
Aku cuma ingin kau tahu,
Melupakan orang yang disayangi amat sukar,
Setiap manusia mempunyai rasa cinta,
merupakan kata-kata janggal guru di sekolah,
Aku akan selalu mendoakan kebaikanmu,
walau tak disisi.
Assalamualaikum :P

P/s:rekaan semata-mata

p/s:this post was really credit to 
daughter of Abu Bakar
kisah selanjutnya diSini ya!

No comments: