Post Terbaru

Saturday, December 29, 2012

Tolonglah Fahami

assalamualaikum.Terserah yang mahu jawab atau tidak.Jawabnya dalam hati sudah memadai.Aku dengan dia hanya kawan.Jadinya,tak usah kau terus menyanyakan aku suka dia lagi.Seorang sahabat yang kirim salam ke kawannnya tak bermaksud kita ade perasaan kat dia.Tapi,kalau memang dia betul-betulla minat atau suka aku.Maaf,bukannya aku nak menghampakan dia.Aku memang tak nak menyukai sesiapa setelah hancurnya hati ini ditingalkan seseorang.Maaf telah membuat dia  terasa dengan kata-kata aku.Aku memang ingin bersendiri,seperti kawan-kawanku yang lain.Seronok,berhibur.Sangat best.Jadi,tolonglah fahami keaadaan aku nie.Aku perlaku sebegini,karena aku tak mau aku terjurumus hal-hal yang boleh buat hati aku perit lagi.Aku mahu fokus pelajaran.Aku tahu aku tak sebijak kau.Tapi,kejayaan melalui usaha tersendiri.Sekali lagi mohon maaf kalau-kalau termakan hati dengan post ini.:D

-Kuang3

No comments: