Post Terbaru

Wednesday, December 19, 2012

Kesendirian

Assalamualaikum terlebih dahulu.:DD diikuti dengan senyuman yg melebih-lebih.Di sini,admin nk kongsi kesedihan yang amat.Tak sedih pun,malah lagi best,Tapi,kebiasaan kaum hawab takut akannya.Iaitu pulang ke maktab sendiri menaiki bas.Pada hari pendaftaran pulak tu.Barang-barang berlambak.Tapi barang aku sikit aje.Kasut baru boh dalam beg galas.buku2 boh dalam bagasi.Aku cadang nak benti depan maktab aje.Tapi en,takut berpeluh-peluh.Maklumlah maktab aku atas lereng bukit.Bukannya tanah rata.hehe.So,mak aku cadang gi Stesen Taxi Gerik aje.Lebih senang die antar sampai atas.Time daftar aku mula bayang yang aq sorang aje xde mak bapak ikut sekali daftarkan aku.Sedih tgk..Hua3!!tapi,makluman dari laman muka buku,aku dpt tahu yg salah sorang kawan aq dapat nasib sama mcm aku.Happy je lah aku...
-okay dah, tu aje

No comments: