Post Terbaru

Saturday, November 30, 2013

Luahan Perasaan.

Andai kau tahu, aku cemburu tengok kau bergambar dengan lelaki lain
Andai kau tahu, aku sekali lagi cemburu kau selalu sembang dengan lelaki lain,
Andai kau tahu, aku cemburu kali ke-3 kau luah perasaan dekat lelaki,
Andai kau tahu, aku Cemburu sangat kau dapat bergurau senda dengan lelaki lain, sedangkan aku melihat dengan sakit hati ( walaupun muke aku standard ).

Meski aku ingin kau tahu, aku sengaja rapat dengan perempuan lain semata-mata nak buat kau cemburu,
Sekadar nak legakan hati aku......
Aku selalu anggap kau Bukan sesape je, untuk aku bersedih dan cemburu...  sekadar hilang rasa sayu kat hati ini :(
Aku tak mahu kau terima aku sebab kasihan dekat aku, aku yg luah perasaan aku dulu sebelum kau ,
ni x bermakna aku tak percaya kau..

Kadang2 tu, aku x bls text kau bukan sebab aku tak mahu layan kau dah, aku Takut PENCIPTA aku,
Kadang2 tu , aku nak jugak jumpe kau , tapi orang lain kate ape..
Kadang2 tu , aku nak jugak kau call aku selama mane yang boleh. tapi...

#bosan

No comments: