Post Terbaru

Tuesday, December 18, 2012

Aku Emang Salah.

Mungkin aku memang keterlaluan,
Tapi,adakah teruk sangat kesalahanku ini?,

Sampai kau tinggalkan aku...
Telah cukiup kau iris hati aku...

Aku memang lemah..
Tapi...
Apakah patut kau melayan aku seperti ini..
Seharian aku tidak tenang memikirkanmu...

Rindu terhadapmu tak pernah ilang...
Gerak tubuhmu ku ingat...
Senyumanmu ku kenang...
Kau jauh dari pandangan aku..
Aku ingin kan  cinta yg sesisiku...
Mungkin aku melupakanmu..
Maaf ku telah melukis luka dalam hidupmu..
Maaf aku pilih dia...
tetap kau yang terbaik...
Rakan-rakan memberi kata-kata semangat...
Namun semua tak memberi apa-apa...
Bagiku...
Kau hanya inginku jadikan ...
Milikku..
Kekasihku...
Teman sehidup seperjuangan...
Semangat kejayaan
Duniawi...
Ukhrawi...
Oh Tuhan...bagaimana aku harus artikannya...

p/S:rekaan sendiri
kisah selanjutnya diPamada Private

No comments: