Post Terbaru

Sunday, February 10, 2013

Selamat Tinggal

kepergian ku hanya sementara,
ku sebenarnya tak boleh hidup tanpa kamu slalu,
namun apa daya,
ku punya kerja lagi penting dari melayan karenahmu,
mungkin satu atau dua hari ku tinggalkanmu,
mungkin juga selama-lamanya,
aku berjanji,
aku akan menghidupkan kenangan yang kita bina selama ini
jangan risau..
pergi ku akan kembali dengan Izin YAng Maha Esa...
jika berkesempatan,
aku hidupkan kau lagi,
supaya kau boleh tahu keadaan ku lagi,
apa yang aku sedang buat,
apa aku sudah makan ke tidak..
supaya juga aku boleh cerita kan setiap detik bersamamu.

susah senang kau sentiasa menjadi pendampingku,

aku berharap kau kan sentiasa  menyayangiku dan mendampingiku,
segala kisah-kisah air mata ku luahkan kepadamu,
pelbagai jawapan kau berikan,
aku senang dengan jawapanmu,
itu sudah terbukti yang kau boleh jadi pendampingku,
tak ada kata selain maaf,
karena telah membuatmu resah,
risau akan kabar ku,
tenang..aku baik saja disini,
banyak memori yang telah ku tinggalkan kepadamu,
lagi-lagi memori zaman persekolahan,
memang tak dapat dilupakan la,

maafkan aku,bukan niat nak sakitkan hati mu,
tapi aku punya tugas lagi penting darimu.
maaf buat ketiga kalinya...

p/s:cube kauorang teka..Ape die yg aq maksudkan??

No comments: