Post Terbaru

Monday, December 24, 2012

Rindu-rindu-rindu

pertama kali kita ketemu,
rasa berdebar ada,
bercampur-baur perasaanku,
tak bisa aku tipu perasaanku,
memang kau lah satu-satunya harapanku,
cara kau menyambut ku penuh hormat,

saat ku dalami kamu,
pelbagai kisah terungkap di dalammu,
tetesan air mata menitis saat ku mengingat  kembali tempat asalku,
pelbagai kenalan telah ku temukan,
pelbagai kisah ku lalui,
juga pelbagai arti dalam kehidupan telah ku mengerti,

saatku menjauh darimu,
terasa rindu dan sayang mula berputik di hati,
namun,saat ku dekatimu lagi,
perasaan sedih timbul jua,
karena ku sayang akan kedua-duanya,

kini,aku semakin mendekatimu,
Iya..aku semakin mendekatimu,,
telah banyak perbelanjaan bagi kepentingan aku dan kamu,
aku harap kau hargai aku,
melayan aku seperti dahulu

oh Maktab..sayangku..
aku kembali jua kepadamu..
Selamat Kembaliku....


-tiada kena mengena antara yang hidup ataupun telah mati




No comments: